Uw tevredenheid,
onze prioriteit
Klachtenregeling
Samen naar een oplossing bij klachten
Uw mening telt
Wij horen graag hoe u uw bezoek heeft ervaren. Uw feedback helpt ons onze zorg en service te verbeteren. Heeft u suggesties of complimenten? Laat het ons weten!
Klacht?
Niet tevreden? U kunt een klacht indienen bij uw tandarts. Vaak biedt een gesprek al een oplossing. Heeft u een neutrale partij nodig? Dien uw klacht in bij de KNMT of ANT. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris bemiddelt kosteloos.
Geschil?
Komt u er niet uit? Voor €75 kunt u de Geschilleninstantie Mondzorg inschakelen. Een deskundige commissie doet een bindende uitspraak en kan een schadevergoeding toekennen tot €25.000.
Meer informatie
Bezoek allesoverhetgebit.nl voor meer informatie over behandelingen en kosten. Vragen? Bel het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) via 0900-202-5012.